Matte Prov = tråkigt

haha, jag det kan man säga.. Jag hatar matte. Hade omprov på Ekvationer.. Jag & Emma.. Haha, vi är duktiga flickor vi. Eller inte. Så jag träffade Linda & Emma efter träningen eftersom att Linda skulle göra ett annat matte prov..  Det som var konstigt var att provet kändes bra!  Det brukar inte hända mig när det gäller matte.. Men det kändes bra! Jag tror nog & hoppas verkligen att jag får G. Emma var lite deppig på väg till vagnen eftersom att hon sa att det gick åt helvete.. Kommer nog gå bra Emma! Linda vet vi alla att hon får minst VG på sitt prov..

Sedan stack jag o solade, det är ju faktiskt FSM till helgen.. & vi åker ikväll. Lite segt, men det ska bli skitroligt tjejor! :) Åt helvete bara att både Johanna & Strauss har stukade fötter.. Jag har stukad hand & sträckt baklår. & Karin är lite krasslig. haha, men det ska nog gå bra ändå! Skit bara att jag inte har någon direkt avbytare ^__^ Men jao jao. Jag siktar på en matchens lirare träja iaf.. Ha Ha Ha.. !


Sitter här och lyssnar på Fall Out Boy låtarna jag laddade ner igår. De är sketa bra! xD Konserten närmar sig. Igår bokade jag vandrarhem! :) Wooho! Längtar superduper mycket! Åh, en helkväll i Köpenhamn ;) Miihihi.. Då vet vi alla vad som kommer hända!  Åh vad jag längtar!  1 månad o 20 dagar återstår.

Kommentarer
Postat av: emma

Det e inte så jävla långt kvar nu! =D

Postat av: Lina

skulle inte Emma boka vandrarhem?

2007-02-02 @ 17:10:54
Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

2008-02-14 @ 19:52:41
URL: http://miomiom.blogspot.com
Postat av: Hermananette

I like your website. Good job.

2009-08-14 @ 09:37:32
URL: http://hermananette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback