Good Morning Revival!

106334-191Nu har jag vart utan Good Charlotte i 1-2 år. Dags att komma tillbaka nu! Och det gör dom! Med Albumet Good Morning Revival. I mars.. Hört 2 låtar från albumet och det låter riktigt bra! :D Faktum är att The River är en av mina favorit låtar just nu :) Deras stil ser mkt bättre ut nu. De har ju blivit lite äldre o snyggare :D Like it. Emma: Undra om GC kommer till Köpenhamn de med? Gaaarv.

Auh, i morse trodde jag att jag skulle somna på lektionen, fick typ använda tändstickor för att hålla mina ögon öppna. Shit vad jag var trött alltså! Spelade ju match igår, kanske var därför.. Vi vann! :D Med ganska mkt oxå ;) Kom inte riktigt ihåg.. var det 31-18? Jo ja tror det. Det var gött ändå, fast jag fick en rejäl träckning i baklåret. Det gör sååå ont! Går som en kärring typ. O i morgon är det träning igen o match på lördag, vad ska jag göra? :P Kommer inte bli roligt, men men..

Idag ska det vara min slappe-dag. Ska inte göra ngt viktigt alls, bara vara vid datorn.. Ligga i soffan o dega & titta på TV. Gud så skönt. Men man får änna passa på när man inte har läxor att göra.
Å jag blir så glad när jag tänker på att träningen i morgon är det sista innan lovet! Vi har snart lov! å det är sååå skönt! Längtar till sommarn nu alltså. iih >.<

Nej men jag säger som Linda, Lev väl och blomstra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback