A - lags debut med halsont.

106334-175Först och främst, förlåt. Har inte skrivit på ett tag.. Jag har helt enkelt inte haft tid.. Har fullt upp med skolan & träningen just nu.

Men i alla fall, i förrgår frågade magnus (min tränare) mig om jag ville spela nästa A- lags match. (den var igår) Klart man tackar ja liksom! :) Man kanske inte får chansen andra gånger annars liksom.. Även om inte min hals mådde perfekt så var jag med! =) Lite i alla fall.. Jag fick inte spela så mycket som jag hade hoppats på, fast jag hade ändå det i baktanken.. Jag kan ju inte förvänta mig att få spela jätte mycket.. Men min tränare sa att det skulle bli en del.. Men jag vet inte vad det är med knoppen (a - lagstränaren) Han ville inte riktigt släppa in mig på banan! Hm, jaja.. Men den tiden jag var inne gjorde jag i alla fall 1 mål och min tränare tyckte att jag skötte mig bra! Spelarna var jätte glada över att se mig! Och det är i alla fall det som räknas tycker jag! :) Jag hoppas verkligen på att det kommer fler chanser! Och det lät i faktiskt som att dom skulle komma !

Nu har mitt halsont blivit värre och jag har huvudvärk som inte vill släppa. Just nu känns det som jag har feber med! Jag orkar inte med sånt här! ååh.. Det ska alltid komma vid fel tillfällen, när man har mycket att göra och träningarna och matcherna är i full gång! Men men, det blir ingen träning för mig i kväll i alla fall, morgondagen får vi se, har ju träning i skolan.. Och på fredagar är det ju alltid mycket spring! =/ Men jaojao.. Nu skall jag i alla fall försöka att plugga lite på mitt histora prov som jag ska ha i morgon! Auh. Orkaaaa.

Hejdå, Sara!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig Sara och provet kommer säkert att gå jättebra!

Postat av: Prebennatalia

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 10:48:24
URL: http://prebennatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback