10 Saker.

Okej, det härkar en utmaning i alla bloggar..

10 Saker jag inte kan leva utan.

» Vänner.
Nej, vad skulle man göra utan dom liksom? Älskar dom allt för mkt!
» Musik/iPod. Lyssnar jämt på musik! Kan inte vara själv utan musik.
» Handboll. Tro det eller ej, jag har klagat som in i helvete det sista, men utan handboll. Ingen Sara.
» Familjen. Såklart, det är ju sjävskrivet.
» Sängen. Om det är något jag älskar, så är det min säng, älskar att sova, älskar min säng!
» Sommar. Gud, om inte sommarn fanns hade man ju inte haft något att längta efter.
» TV. JAG VET, men jag kan inte vara utan den!
» Duschen. Tänk dig själv ett liv utan dusch. Nej fyfan.
» Mat. Mmm, alla älskar väl mat? Speciellt Tacos! xD
» Datorn. Hehe, den är min allra bästa vän, typ :P haha!

Kommentarer
Postat av: emma

min lista ser likadan ut fast jag tar bort handboll och lägger till freddan.. =D iiihhh.

Postat av: Casperkatarina

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-06-30 @ 12:51:12
URL: http://casperkatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback