Räääkfrossa

Idag när jag vaknade mådde jag pyton. Kändes som jag var bakis fastän jag inte hade druckit en droppe dagen innan liksom.  Det var inte kul. Men efter ett tag bestämmde jag mig för att åka in till stan ändå, hade ändå lagt undan mina jeans som jag var tvungen att ha. :) Och nu är dom mina och hemma hos mormor för uppläggning (lite för långa, men ack så snygga). <3 Sedan träffade jag mamma o vi gick o åt frukost på ett café. Gott gott.

Nu är nyårs festen fixad med :) Gött som fan. Och nej, nyår är inte överskattat. Bara lite kanske. :P haha. Jag ska iaf ha kul som fan. Mohaha. Jag Lina & Carris <3 

Nu är jag så mätt så jag dör. Har ikväll avnjutit räkor.

Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Katrin

Svar: Yeeah filmmaraton och jag vinner :-D Vill me dha räkor,

Postat av: emma

sara är en räka :)

2007-12-29 @ 16:27:00
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback