Julstämmning...

Idag var det dags att väga sig igen, gick la bra. -0.9 denna vecka. Sedan var det ut på stan med morsan för att handla de sista julklapparna :) Men tack gode gud för att jag har handlat allt, för det var så SATANS mkt folk. Skulle aldrig falla mig in att åka in i helgen tex.. fyfan. =P

Åkte sedan hem för att äta, sedan in till stan igen för att träffa Benjamin :) Vi stack till Liseberg lite.. Mysigt som sagt.. Sedan tog vi ett café på avenyn. Satt o snackade tills vi upptäckte att klockan var 23.00 och min sista buss går 00.00, det var alltså dags att ge sig av hemåt.. :P Men hade i alla fall en trevlig dag med benji, har jag alltid med honom!

Har också inskaffat tre nya depend lack! LOOVE THEM. <3

Nu ska jag sooova.
Ha det fint allihopa.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min pappa tänker tvinga mig in till stan idag, men ja säger nej! Btw, vem ska vi va hos idag`? puss

Postat av: emma

Good Jul gumman =)
Massa pussar från snäckan ;)

2007-12-22 @ 21:04:11
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Johnnylotta

Great .Now i can say thank you!

2009-09-17 @ 10:30:17
URL: http://johnnylotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback