God Jul!

Jaa, allesammans. Det är dan före dopparedan.. Idag har jag slagit in tonvis med julklappar med mami. Sedan åkte vi till allum för jag var in need av ett par glansiga fest shorts från ginatricot. Och hej, jag hittade ett par! Fanna bara dom kvar o de var i min storlek ;) Då blir man glad. Hittade också ett par andra SUPER snygga jeansshorts med hög midja. Så snygga. :D
Så de svarta silkes shortsen ska jag ha i morgon på julafton tillsammans med min tunika från MQ :) Kommer nog bli fint kan jag tro :)

Nu har jag o de andra smällt i oss den godaste Thaimaten jag någonsin har ätit. Fy vad gott det var, åt upp ALLT, så jävla gott det var va ;) Snart ska jag börja ladda inför uppesittarkvällen med bingolotto. Vi har faktiskt köpt lotter, gör vi varje jul :D Sedan blir det ny grilljerad skinka, sedan sängen i väntan på JULAFTON!! <3

I'm mrs she's too big now, she's too thin.
Älsar brittans nya låt. Kanske lite överraskande.. men den är BRA!

Hejdå so long.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA vi har oxå köpt bingolotter :D

Postat av: Sandra

Jag älskar också Britneys nya låt! :P

2007-12-23 @ 19:00:02
URL: http://www.Sandy.tjejsajten.se
Postat av: Jennipher

låten är grym :D

2007-12-24 @ 09:25:45
Postat av: Linda

Jag önskar mig en ögonskugga, leopardtofflor och pengar :) Sj då?
GOD JUL :D

2007-12-24 @ 09:52:05
URL: http://spiritofangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback