Då var julafton över..

Nu är det bara ett år kvar till nästa Jul, haha.
Dagen har varit trevlig! Ätit gott och mkt.. :P Fick en massa fina presenter som jag önskat mig, plus lite till :)
Startpaket på körskolan, presentkort på Gina + rocks, smycken (LOOOOVE IT), tavla, spel, film, morgonrock, tröja o lite andra småsaker. O i morgon får man presenter från andra sidan av skäkten med ;) vissa har det bra... hahah :)

Träffade pappsen idag med. Vi firade en liten minijul uppe på högsbo. Var kul att se honom igen.. men lite tråkigt samtifigt, för han var lite ledsen idag, längtade så efter oss och ville så gärna komma hem. Tycker så otroligt synd om honom så jag får tårar i ögonen varje gång jag ser honom ledsen. Skulle göra vad som helst för att byta plats med honom. Men men.. det tillhör tydligen sjukdomen att man kommer in i en period när man är ganska ledsen för saker o ting. Uscha mig. Men man får ha tålamod. Han är där han får bäst hjälp för tilfället och det känns bra..

Nu ska jag sova.
Hoppas ni har haft en fin Julafton.

PussoKram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hoppas att du haft en bra julafton! Vad var din bästa julklapp? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback