Tråkiga Söndag

Jahaja, tråkigt värre med söndag. Skola i morgon, men det värsta har ju vi inte kommit igång med, läxor o sånt.. men det kommer väl snart!

I helgen var det egentligen träningsläger för min del, men jag hände inte med.. Pga att pappa är sjuk, jaa de flesta vet ju att han ligger på sjukhus pga en stroke, så jag kännde att jag inte orkade följa med. men det känns bättre nu när pappa börjar.. så sakta men säkert bli bättre..  Så snart ska jag väl börja träna med. Fast jag tar nog snabbt ikapp det när träningen i skolan börjar med, dåå blir det dubbelt upp!

Jaojao,  Grattis får vi säga till Svampbob som har blivit stor flicka, nämligen 18 år! :D wiihoo, hoppas du kom hem från krogen levande!! ;)
Från mig fick hon en exklusiv biljet till MIKA konserten i köpenhamn som vi nu har att se fram emot! :D:D jippie! Hoppas våra två andra kompanjoner oxå kan hänga med!!

Snart är det BECK på TV så jag avlägsnar mig sakta med säkert. BYE!

Kommentarer
Postat av: emma

Woooohoooo =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback