Idrottsmassage, byebye!

Jaao, idag skulle det vara första lektionen av kursen Idrottsmassage.. Det var meningen att jag, Emma o Lina skulle läst den, men Emma skrev av sig innan kursen ens hade börjat.. men jag o Lina gav den en chans.. Och ja, det var den första och sista gången jag var på den lektionen kan jag säga. Masseras nakna av främmande människor i andra klasser? NEJTACK!! Så jag o Lina hoppa av och gick hem i pausen. Så numera har vi ett jävla slappt schema. Som vanligt måste jag väl säga.. :P haha för så är det faktiskt. Gött som fan är det xD Slutar typ 11 ons, tor, fre. Och det är inte dummt det ;) hehe.

I morgon är vi lediga och Jag & Lina ska på bio :D:D Och så ska jag ju köpa skor givetvis.. ;P




image380

Kul ? JA
Snällt? NEJ
ahahahha

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA whaaaaat?
Skulle man vara naken?!
May gaad. vrf hoppa jag av? ;)
haha. ne jag e lätt grym på att veta vart jag ska och inte ska vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback