Städ-tant!

Hehe ja, säg hej på mig! Jo, men jag FÖRSÖKER göra lite fint i mitt rum tills Lina kommer i morgon, får se om jag lyckas helt. haha. Men hon är van.  Alla är inte lika pedanta som vissa, och jag är ingen pedant person. Fast jo, igentligen är jag det. När det väl är fint ska det inte finnas en smula framme. ^^  Det ska bli kul o se hur det går när man flyttar hemifrån =P  Jo, men Lina ska som sagt hit i morgon. Shit asså, det var verkligen längesedan vi sågs, måste ha vart minst 6 timmar sedan nu. haha, men det ska bli kul ändå, som tur är tröttnar man inte på henne min Lennart ;) Vi ska hem till henne i morgon efter gymet och hämta lite stuff ^^ Fixa oss, sedan drar vi in till stan, köper singstar och sedan hem till mig, ett jävla flygande. Men men, det kommer bli rena melodifestivalen hemma hos mig i morgon. Så om ni hör ngt är det bara vi! :P 

Idag var det en ganska tråkig dag, såg på nån jävla SATIR film på svenskan. Sedan var matten som vanligt. Sömnframkallande. På Engelskan övade vi inflör NP. Och fyfan säger jag bara! Usch. Vi fick tillbaka våra prov och jag får väl vara nöjd med ett VG..  
Sedan skulle jag och Emma bli lite grillade, vi skulle nämnligen göra vårat muntliga bokprov. Jag var rätt så shaky kan jag säga! Men jag tror hon tyckte det var bra.. För efteråt så berömde hon mig för att jag använde mig av nya ord! x'D haha, men jaja.. Det får bli som det blir.. ;P

SARA, glöm inte, hemligt uppdrag i stan på lördag, med flickorna, glöm inte, glöm inte!

Strike us like matches ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

så det gick bra på muntliga provet :D gött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback