Resa är underbart

Ja, resa utomlands är det bästa jag vet! Få se nya ställen, sola & bada, äta massa god mat, träffa nya människor. Jag åt frukost hos mormor & morfar idag. Morfar har precis kommit hem från pappa i Rumänien. Han hade vart och hälsat på.. pappa ska ju flytta hem igen! :) Men i alla fall, så vid frukosten så pratade vi såklart om resor då.. Som är ett ganska vanligt samtalsämne när jag är hos dom. Dom reser JÄMT!  De har reserverat en resa till Thailand. Men det är inte säkert att de ska åka. Men så kom det på tal, att morfar fyller ju faktiskt 75 nästa år! Så de bad mig att tjöta på mamma & pappa att vi kanske kan åka till Thailand för att fira honom då! :D åh, hade inte det vart göööött? :D
Och jag längtar verkligen tills jag och pappa ska åka till NEW YORK. Det är ju hur ballt som helst. x'D

I morgon är det en sån oskön dag igen.. PLUS att vi skall träna i Lisebergshallen. Orkaaa. Man måste ta en tidigare buss och plus att vi inte himmer till Idrott & hälsa lektionen. Euh, jag har inte den bästa närvaron där heller. xP Men på Torsdag & fredag är det gymnasie SM. YEESS :D <3 Så vi slipper lektioner xD Kom och kolla! haha, eller inte.. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du kollat bussen till imon??? jag ska ta en 5:a spårvagn så jag kommer fram kvart över 9.. den kanske du oxå kan ta ? puss

2007-04-23 @ 17:19:34
Postat av: Lina

det var från mig förässten :P

2007-04-23 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback