Konstiga saker.

Hittade denna i Emmas & Linas blogg, så jag var tvungen att göra den ;)

Tre saker som skrämmer mig...
1. Att dö
2. Att någon vän/familj dör  
3. Begravningar

Tre personer som får mig att skratta...
1. Morfar
2. Vänner
3. Svampbob fyrkant

Tre saker jag älskar...
1. Familj o vänner
2. Musik
3. skratta

Tre saker jag inte förstår...
1. Mördare
2. Rasism/nazism
3. Matte.

Tre saker som finns på mitt (skriv)bord...
1. plattång
2. halsband
3. 1000000 hårnålar

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1. Gifta mig & skaffa barn
2. Bli rik
3. Resa så mkt som möjligt

Tre saker jag kan göra...

1. Rapa (en väldigt dålig vana)
2. Sitta vid datorn/TV i timmar!!
3. jag kan faktsikt simma också

Tre saker jag inte kan...
1. flyga
2. Göra armhävningar på knogarna
3. snyta mig offentligt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1. Musik
2. Mig
3. Sedan vad ni vill ^^

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1. Spela trummor
2. Massa språk
3. spela gitarr

3 favoriträtter...
1. Tacos alla gånger
2. Potatisgratäng
3. Mammas carbonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback