Ännu mera shopping

aah. I'm addicted. Nämen seriöst. 2500 spänn har rykt på 2 dagar. Det är illa. Men det finns så mycket dina saker ute nu! Idag var jag med morsan istan, vi skulle köpa present till mina kusin. Men det blev mest saker till oss själva.. :P Idag köpte jag: Stövlar (utförsäljning, så de var billigare),  Hårband, hatt/keps, bikini, läppglans, skinnjacka, sidenband. Sedan hade vi köpt ett par leopard mönstrade skor till Helena, men hon gillade dem inte så jag har tagit dom! Lina har likadana, men det gäller bara att inte ha de samtidigt. Just nu har jag 1259878421 par skor. Blir inga på ett tag nu, men jag ÄLSKAR SKOR! :D haha.

Nu är jag sviiin hungrig och mamma gör mat, ikväll ska vi ha lite tapas ^^


Kommentarer
Postat av: emma

din jävla shopping galning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback