Åh underbara fredag.

Eller nja. Vet inte. Har träningsvärk i hela kroppen efter testet idag. Jag har alltså ingen bra springteknik. Jag har ont i ryggen för fan! haha. Personen som kom på cooper måste vart en idiot.

Idag kom jag hem, duschade, gjorde färdigt naturuppgiften. Sedan åkte jag och mamma för att handla mat =) Hon frågade om vi inte kunde svänga in på kyrkogården en sväng, det var så längesedan. Om jag ska vara ärlig har jag inte vart på kyrkogården sedan Greta dog (gammelfarmor). På något sätt vill jag bara inte tänka på det, inte glömma av henne, men varje gång jag tänker på henne mår jag dåligt. Jag saknar henne så oerhört mycket! Många tänker säkert, vemfan har en nära relation med sin gammelfarmor. Men jag hade det. Så när jag var vid hennes grav kändes det bara som tårarna ville komma. Fast nu när jag tänker efter hade jag bara velat vara där själv. Så ingen hade sett mig. Jag hade kunnat göra vad jag velat.

Har haft sådana underliga tankar de senaste. Eller ja, idag när vi satt och åt tänkte jag. Fyfan vad jag är rädd för att dö. Det är verkligen det jag fruktar mest av allt. Visst, det är naturligt och allt det där. Men liksom, att inte finnas mer. Inte vara kvar, inga känslor, ingenting, man är bara en uppbränd skit. Jag blir bara så jävla skitskrajj för det. Alla tjatar ju om att jorden snart kommer gå under (peppar peppar ta i trä) men jaha, om det skulle hända? Vad händer sedan då liksom? bara en svart rymd kvar med massa underliga planeter där ingen vet vad som försigår. Very scary. Jag ber till gud att man får ett liv till.

Jag förstår att ni inte orkar läsa, men jag ville bara skriva av mig.

Jag har beställt mina biljetter till Pier Pressure idag! :D

Kommentarer
Postat av: Prebenlotte

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback