Rosa Elefanter..

Dominikanska Republiken, Costa Dorada, Iberostar :D
Ja, jag nästan ser rosa elefanter, är trött. Jag är trött jämt nuförtiden. Kanske för att jag tränar så mycket. Ja det blir väl än 7-8 gånger i veckan ibland. Det tar på krafterna kan jag säga. Plus att vi faktiskt har skolarbete att sköta. Det är väl inte ett bra teckan att man går & lägger sig efter skolan, för att man är helt slutkörd.. Aja, det får bli ändring på det i alla fall.

Idag var det BodyPump i skolan. JOBBIGT. Ahu. Har träningvärk i röven. Lina har inget säger hon, bara för att hon har så vältrimmad rumpa, yeah sure, Det kommer väl i morgon får jag hoppas :D haha.

Jaa.. Moderaterna vann igår, kanske det var lika bra.. Asså jag vet inte riktigt vad jag tycker. Så som samhället ser ut idag är det kanske bra att vi får någon förändring. Enligt de där testerna som man kunde göra på nätet blev jag 1.Moderat 2.Kristdemokrat 3. Folkparist. Haha. Jag ska säga en grej, jag förstår mig inte mkt på polotik. Men det är väl dags att bli insatt eftersom att jag får rösta nästa val. Hähä.

Snart är det inte långt kvar tills jag ska åka till Västindien. Det ska bli en riktig upplevelse, & jag längtar såå mycket! :)
MEN, det är ännu färre dagar kvar tills P!atd. 24 tror jag xD åååh, vad jag längtar ihjäl mig! =)

Sailor Moon Rockar fett ^^
/Paying In Naivety

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiinda

Jag är miljöpartist

2006-09-18 @ 19:46:28
Postat av: Martinkajsa

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback