Please Save Me..

Brendon & Ryan
Typ ge mig styrka. Jag är så trött så att jag kan somna här och nu. Jo, vi har ju spelar Kortedala Cup.  4matcher igår, 2 idag.. Det gick inte sådär jätte bra.. Men en 3:e plats i B-slutspel. That SUCKS. yeye..
Jag älskar tjejorna i alla fall. Det är så roligt att vara med er. Att spela med er. Oh Ja :) 
Cupen har vart rolig, förutom att domar nivån var sådär. Unga domare, en var ju i våran ålder..  Som Valle såg ut att trivas med ;D hahah.. Värsta Pimpen. De är bra Valle ^.^
 
Natten till idag sov jag hos Lina, Det blev lite senare än tänkt. Men så blir det alltid, Man sitter & tjötar o går aldrig & lägger sig, fast det får jag betala för nu. Haha. Jag är helt slutköörd. Men Hallå. Imorgon, så har vi fys i skolan, endas det. Jag vet inte om jag orkar åka dit för fysträning. Njae, får se.  Lina ska ju inte gå så..

Oh, isn't this exactly where you'd like me
I'm exactly where you'd like me, you know
Praying for love in a lap dance and paying in naivety.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback