P!atd. That's what I call love.

P!atd <33
Är det någon som på något konstigt vis inte har förstått att jag älskar Panic! At The Disco♥. Jag är kär i dom, helt och hållet. Åh guud. Jag bara inte kan vara utan dem. maha. 22 dagar kvar!

Idag i skolan har det väl varit tråkigt som vanligt skulle jag säga.. Auuh. Emma & Linda fick sitt dagliga skrattanfall. I bamba också.. Jag & Lina gick där ifrån. Haha. Skönt att vila öronen lite :P haha. Vi hade handel idag, det går faktiskt bra för mig & Linda, eller hur? :) Det ska bli ett MVG för oss serrö!

Nu sitter jag är & lyssnar på Cop For A Day.  Vi har Engelska prov i morgon. Så jag sitter & lyssnar på texten. Dt är ganska bra att det finns sånna skivor faktiskt. Blääuh, jag hatar skolan, jag hatar prov. På söndag ska ett naturarbete som jag typ inte har börjat på vara inne & nästa onsdag är det Histori prov. Hur mycket som helst ju! Gaah. Totally Craaazy. 

Idag sa mormor & morfar att resan blir framflyttad en dag. Vi åker på torsdagen istället. Den sista november. =) Det är ju inte för jävla långt kvar nu alltså! Längtar så jag döör. =D /Paying In Naivety.


Are You Proud Of Who I Am?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback