Obviously..

Simple Plan <3
Snaaark. Det var matte första lektionen idag. Inte min starka sida & inte det jag gillar speciellt mycket
heller. ^_^  Sedan var det bara Svenska & engelska kvar.. Sedan slutade vi klockan 11. Skönt :D Jag & Lina hoppade lunchen idag, det var liksom såntdära med bönor i. Baajs :P Så vi åkte in till staden och åt på Paprika. Gott! Sedan bärde det av till Järntorget för att köpa nya handbollsskor. ASICS. Det var dom jag hade innan med.. Men de är sönderslitna invändigt så jag var tvungen att köpa nya nu till SM och så.. Lina köpte likadana, åh de är så sköna, de bästa skorna som finns. Moaha. Och jag kom på att jag hade sånt jääkla dåligt lokalsinne, haha. Vi hittade ju inte dit. Jag hade ju endå vart där 2 gånger innan liksom.. :P jaja. whatewwaah.
Jag har fått benhinneinfalmation. Det gör skiiit ont i underbenen om ni vill veta. Så jag vet inte om jag ska träna idag.. Bäst att vila tror ja.. Skönt haha xP
35 dagar. /Paying In Naivety.
Have some composure
Where is your posture? Oh, no, no
You're pulling the trigger
Pulling the trigger
All wrong..

Kommentarer
Postat av: Michaelhedda

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback