Must be a dreamer..

Jaopp. Idag var jag och klippte mig med Mikaela. Det blev bra, blev riktigt nöjd :) Plus att det inte var så Brendon min man <3dyrt heller xP Vi gick en sväng in på H&M också, jag köpte en slips med döskallar på, astuff. :D haha. Nu sitter jag här färdigsminkad och klar för att senare åka till bollebygd. Jag & Emma ska ha kalas :D Vi ska äta Tacos & se på Torkel i knipa. Höhö. Feeetaste ;P Sedan har har letat ihjäl mig efter SAW. Men jag hittar bara facking 2:an. Emma & Linda skulle ju få se 1:an. Aaaauh.
Nu har Emma skaffat blogg. GRATTIS :D haha, hoppas det går bra Frun. haha =P Idag är det 34 dagar kvar. Jag döör av längtan!!
Panic! At The Disco + The Sounds @ Vega <3
E
n dag jag sent kommer glömma.
/Paying In Naivety.

She falls asleep and all she thinks about is you
She falls asleep and all she dreams about is you
When she's asleep the air she's breathing is for you
Are why she wants to live
She's not got that much more to give


Kommentarer
Postat av: Emma "frun"

Nu är vi blogg kompisar frun:D hehe. Fast din e coolare än min, men det skiter jag i! hehe. Jag har städat min rum nu så nu kan ni komma:D Ses snart! pussa

2006-09-09 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback