Lights and Sounds..

Ryan&Brendon
Åh va härligt. Jag hade sovmorgon idag, eftersom jag inte tränade i skolan. Och vi har ju inga andra lektioner på fredagar än handboll så.. xD Jag hade en sådan hemsk dröm. Usch, det är nog det värsta som kan hända tror jag. Aja, men nu ska jag inte tänka på det längre. Lyssna på detta, idag har Sara vart jätte duktig o städat både rummet och huset :D Moahah. Det händer då och då xP Nu har jag och mamma vart och hyrt film till ikväll =) Och popcorn ^^ hihi.
Mikaela ringde förut, vi har klipptid i morgon klockan 10. hahaha. Ingen sovmorgon i morgon nej :P haha. Men det var lika bra, jag måste verkligen få klippt mitt hår. Gah.. Sedan på kvällen ska ju jag & Emma ha kalas. hihih :) Och Lina, glöm för guds skull inte att ta med dig filmen! :P Linda & Emma måste ju få se den. Så jäkla rolig. hahah..
Nu ska jag äta. 35 dagar.
/ Paying In Naivety
Tonight tenants range from: a lawyer and a virgin
Accessorizing with a rosary tucked inside her lingerie
She's getting a job at the firm come Monday.
The Mrs. will stay with the cheating attorney
moonlighting aside, she really needs his money.
Oh, what a wonderful caricature of intimacy.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktiga Sara idag låter det som :D
Och snaart fyller du ju år med!!
Hoppas du tänkt ha något för oss som vanligt! ^^
KÄRLEK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback