Jag Älskar..


I helgen var vi hos Emma och hade kalas =) Emma har fyllt år & jag fyller på fredag! :D
Vi såg på Torkel i Knipa, Saw II & så åt vi tacos, glass, godis & hade allmänt trevligt. Jag älskar er <3
Emma klara sig igenom Saw II, jag är stolt över dig frun xD haha. Emma fick en fett snygg slips, ÅH :D & jag fick en shal med döskallar på :D Ni är såå söta :) men eftersom att Lina skulle bli nöjd så spelade vi lite barngeni. hahaha. Emma vann. (grattis) Sedan kom Lina & Linda, Jag drog mig ur. Barngeni är liksom inte min starka sida, så jag blev trött på skiten.. :P Sedan gick vi & la oss typ vid 1, vaknade vid 12. Jag väkte Lina & Emma genom att slänga mif i sängen så att den fälldes ihop. Med mig i! haha. Fy vad jag skratta. De gjorde de andra med kan jag säga. Jaa,  jag håller med emma, nästa gång får vi ha lite fiskedamm & så så att  Lina blir nöjd :D hahaha.  Emma säger alltid att Lina blir upprörd. Jag skrattar varje gång jag hör det jävla ordet. hahahahah.

Emma skriver på sin blogg att hon bara blir kär i fel killar. haha, you're not alone xP BRENDON (A)
Jag orkar inte skriva mer än att det närmar sig till både min födelsedag (15:e sep) & konserten (13 okt) . / Paying In Naivety.
hurt..

Kommentarer
Postat av: Emma "frun"

hehe, jag tycker att vårat kalas blev lyckat. Men nästa gång måste vi ha fiskdam och lite mer spel och lekar så Lina blir nöjd:P haha. Satt och tänkte på när sängen brackade imorse. fan va kul det va:P haha. Nu när ni hittar hem till mig kan ni ju komma oftare:D Ses på tisdag. Pussa

2006-09-10 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback