I may have faked it..

Raaahw <3
Idag vare roligt serrö. Nej men ärligt, Vi hade 4 timmars handel i morse, sedan en var det la 3 timmar till nästa lektion eftersom vi inte hade ngn natur.. & då visste vi inte vad vi skulle göra, så vi stack till Kristinedals så kallade kafe. Jag & Lina köpte kaffe xD
 Och så ringer min mobil :O Det var morsan, hon var & köpte födelsedagspresent till mig. hahah. "Den är slut på elgiganten" Men kolla om den finns på andra elektronik affärer då liksom.. "Men Sara, det ska du ha kollat upp sa jag ju" men gah, den fanns ju på elgiganten, jag kan ju inte hjälpa att den är slut lix..  Och då blev hon sur. Men sedan ringde hon efter ett tag " Den fanns på Siba" Haha okej.. va bra. Då vet jag typ att jag kommer få en mobil när jag fyller år. haha xD As I wanted ;) jag vill också ha:
- Yellowcard - Lights & Sounds
- McFly - Just My Luck
- Fall Out Boy - From under the cork tree
Bara så ni vet så fyller jag år på fredag xD Ring & säg grattis. haha ^.^

Jag kan inte hålla mig liksom. det är 30 dagar kvar bara!
P!atd <3
/Paying In Naivety

would you tell me i was wrong?
would you help me understand?
are you looking down upon me?
are you proud of who i am?
there's nothing i want to do
to have just one more chance
to look into your eyes and see you looking back..



 


Kommentarer
Postat av: weirdowithnoname

grattis i förskott

2006-09-13 @ 17:21:45
Postat av: Antoniohege

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback