Hurt..

P!atdIdag har jag vart så trött så jag har kunnat sova stående. Efter historian som var sista lektionen höll jag på att svimma, jag var såå himla trött. Att sova var ett måste när jag kom hem. Så det gjorde jag genast. Och somnade pladask! Sedan käka jag lite, försökte mig på Engelskan och sedan var det träning. Ingen jobbig, tack & lov. Men tråkig. Blääuh.
Nu när jag kom hem var jag tvungen att fortsätta skriva på min "thrilling story" som ska vara inne i morgon. Vi fick ingen tid på oss att göra den heller.. Ahhh.. Den blev så dålig. Aja, skit samma, jag har i alla fall gjort den & den är färdig nu. Vi har också börjat på vårat projekt i Handel, Hoppas att det blir bra Linda! Det ska den bli, vi ska ju ha MVG. >.<
Idag åt Emma papper i bamba, hon tyckte väl att det var goare än fisken. haha. Du är rolig du.
 Nu ska jag såva. 36 dagar kvar. /Paying In Naivety.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback