Call me when you're sober..

Brendon Boyd Urie <3
Tja kötthövven
. Jag är arg på bajsbloggen. Mjo, förut, tidigare i skolan så satt jag och Emma vid datorerna, asså. Vi hade slutat.. Så jag pasade på att skriva lite blogg. Men den ville ju inte spara & allt jag hade skrivit försvann. Jag blir ju bara såååå lack liksom.. Så jaja, det var väl en trevlig dag i skolan, Inget speciellt hände.. Så det var ganska tråkigt faktiskt.

Brendon Boyd Urie. Jag har väl sagt att han är den vackraste på denna jord eller?
Dom som känner mig vet att jag blir kär hela tiden. Men oj, han är ngt extra. haha. Han är grym helt enkelt.

Brendon.Ryan.Jon.Spencer <3

Tom.Danny.Dougie.Harry <3
Detta är vad vi kallar riktiga grabbar, eller hur Emma?
/Paying In Naivety

Give me envy,
give me malice,
give me you're attention..



Kommentarer
Postat av: Liiiiiiinda

Det brukar bli så, datorer är knas, haha

2006-09-12 @ 19:14:32
Postat av: weirdowithnoname

Jepp det e riktigt fina, snygga, heta, sexiga, underbara, fantastiksa, enastående, urläckra, gossiga, mysiga, såååååå jäääääävlaaaaa goa killar :D love it

2006-09-12 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback