Lina goes Mobbad.

Snyggo <3
Till alla min trogna läsare: Lina har inget internet. Eller, jo det har hon. Men det är sönder. Hon gnäller över det hela dagarna. Hahah.

Idag vaknade jag utav morsans skrik. Vi skulle hälsa på Katta.. Hon har ju fått en bebis. Så himla söt. Jennifer heter hon. :) Sedan kom vi hem och jag hade ju inget alls att göra. Tänkte att jag var tvungen att åka ner till stan o fixa min iPod. Den är ju lite CP då.. Så ja fick ett ryck & ringde Lina, hon är ju lite rastlös pga hennes internet. hahaha.. Stackarn. Så vi stack in, gick i lite affärer & den jävlen på expert sa att jag kunde fixa felet på apples hemsida. Gauh! haha. Vi stack in i min älsklings affär i stan. ROCKS. Åh gud, vad mkt bra skivor det finns nu, jag dör. Har inte råd att köpa alla. haha. Jag vill ha: The Used, The Sounds, My Chemical Romance.. thihi. Sedan stack vi till Fröken Olsson. Drack en latte var. (bara en latte faktiskt) & tjöta massa skit. Till hegen kanske det är "fest" haha. I morgon kanske vi ska bowla, på torsdag är det bio xD En hell of a dyr vecka blir det. Men man får la festa till det lite. Vi satt till och med å snackade om nyår. hahaha. Det är faktiskt bara 2 månader kvar. typ.. :P & snart åker ju föfan jag xD HAHA. 
Köpte min älsklings tidning också. Kerrang. Det är ju amerikanska, jag menar Engelska tidningar man får köpa för att få något läsvärt. <33 Det var Panic! überall. & så ser jag något intressant. The Maddens are back. GC kommer nog med ett nytt album snart.. xD Ska jag nog köpa. Undra om det är bra.. :P  

På fredag ska jag hem till Mikaela. Johanna & Sofia kommer dit med :) Ska ha "halloween kväll". Annars brukar ju vi alltid klä ut oss. Men inte iår. Skönt faktiskt. xD hehe..

Welcome To The Black Parade.


Kommentarer
Postat av: Caroline

GC släpper sitt nya nästa år :p

2006-10-30 @ 20:02:22
Postat av: Sofia

:O Jag är faktiskt sårad över att ni inte vill klä ut er! Jag föreslog till Johanna att vi i alla fall skulle klä oss i helt svart, men det fick jag ingen glad respons för!
Vad säger du? ^^
Pussss

Postat av: sara

Nja, asså. På ett sätt tycker jag det är ganska skönt. Det hade blivit lite hektiskt att fixa kläder nu, men det du sa hade jag kunnat gå med på ^^ :D Men jag vet iaf vad ja ska ha för fräcka kläder på fredag xD

2006-10-30 @ 23:56:01
Postat av: Ailoann

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-16 @ 10:52:47
URL: http://ailoann.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback