Kill Me

My new favorite picture of Brendon <3
Åh, du är så vacker så jag kan döö.
Kolla på honom liksom. The Man of my life..
Och om 6 dagar ska jag se honom & resten
av mina älsklingar. Fatta fatta fatta! 6 dagar!
Vi ska stå längst fram. Oh Yes. Lätt att Brendon
kommer se mig då liksom :D Ryan med, Jon med och Spencer med :D wooha. EMMA aah :D
Jag blir alltid såhär löjlig när det närmar sig konserter
för det är fan de roligaste som finns! <33
Jag säger som Emma..
- Vad ska jag ha på mig?
- Hur mycket pengar ska jag ha med mig?
- Hur mycket öl ska jag köpa? :* ^__^
hehe jaja, skämt o sido, det kommer nog lösa sig. xD

Förut spelade vi match. Gött vare, vi vann med 30-17 eller något sådant. Mötte orust. x) gjorde la 5 eller nått.

I morgon ska jag ha kalas :D Johanna, Mikaela & Sofia kommer hit :) Jiihaa. Lite försenat, men bättre sent än aldrig. haha.

Jag färgade gåret igår. Snöggt blev det :D mööörk brunt! Det var verkligen så jag ville ha det! hihi :*


Tonight tenants range from: a lawyer and a virgin
Accessorizing with a rosary tucked inside her lingerie
She's getting a job at the firm come Monday.
The Mrs. will stay with the cheating attorney
moonlighting aside, she really needs his money.
Oh, what a wonderful caricature of intimacy..
/ PAYING IN NAIVETY.

Kommentarer
Postat av: Eldarnicoline

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback