Karma Police

Karma police, arrest this man, he talks in maths
He buzzes like a fridge, hes like a detuned radio
Karma police, arrest this girl, her hitler hairdo, is making me feel ill
And we have crashed her party
This is what you get, this is what you get
This is what you get, when you mess with us
En underbar låt.

Är fortfarande trött. Resan sitter kvar i kroppen. Åh, det var ju så askul. <3 Inte för att jag vill tillbaka, för jag har aldrig haft så ont i mina fötter som jag hade de här dagarna. Men hell of a fun har vi haft i alla fall. x) 
Om jag hade bott i Tyskland hade jag gått ut varje helg. haha. 

- The Sounds är bra.
Jag har sett följande band live:
The Explosion & Good Charlotte. Silverstein & Simple Plan. Jimmy Eat World & Green Day. The Sounds & Panic At The Disco <3 
 (Westlife när jag var typ 11. Men der försöker jag förtränga)
Stackars dom som har vart med mig dessa år och hört mitt tjötande. Men förlåt. Jag kan inte hjälpa det.

Emo på dig. Emo på allihopa.

Alla flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback