I was In Heaven.

Konserten <3
Vi kom fram till Köpenhamn vid 15.40. Vi letade oss lite snurrigt ut ur centralen & tog upp våran fina karta :D En man kom fram till oss och frågde vad vi letade efter. PÅ DANSKA. haha, fatta nada typ :P Men jaja, han gjorde i alla fall så att vi hittade till VEGA. På vägen dit så gick vi på någon jävla hor gata eler något, haha. Bara massa sex affärer & sådant.. Men när vi kom fram  satt det redan massa folk där, mest danskar just då som söp innan konserten. Uh.. Sedan gick vi & kollade vart vi skulle äta. Det blev PIZZA. haha, vi delade på en kebab pizza, inte lika god som hemma, men ja menar det duger ;) Efter Pizzan sminka vi oss & pissa och allt det som var nödvändigt innan köandet. Så vi gick till VEGA och ställde oss i kön, vad var klockan? kanske 17.30 eller något. I början var det okej, men sedan kom det bara mer o mer folk och det blev jääävligt trångt! Och då passade Caroline på att komma, haha :D Så jag var tvungen att slita mig ur kön & hämta henne :P Där stod vi som packade sillar i kanske 2 timmar innan de släppte in. Oh my God, det var asjobbigt att stå så länga & köa.

Sedan släppte de äntligen in, vi kuta som fan, Emma tog grejerna & jag ställde mig i biljett kön om man säger. Tur det för vi fick ganska bra platser där inne sedan. Vi stod la på 4:e raden kanske.  Och vi var tvungen att stå där inne ett tag innan The Sounds skulle spela. Men sedan trog det igång & det var ett jävla drag redan när dom var inne.
MEN SEDAN. När Panic! äntligen kom in på scen. FYFAN va alla skrek. Det var helt otroligt sjukt. Vilken känsla. VI HOPPADE, VI SJÖNG, VI SKREK, VI SLOGS ( på dom som försökte att tränga sig före). haha. Det var helt jävla underbart. Och jag såg dom hela tiden, hade bra plats med andra ord. Brendon, han är ju så himla översnygg så att det är helt galet. Ryan, söt som socker, Spencer är ju värsta het jöh ^^, Jon med :D ååh. 
Sedan kom det igång liksom. Brendon sjöng & pekade på sig själv "When I say shotgun" pekade på oss "you say wedding" Brendon: "shotgun" Vi: "wedding" Brendon: "shotgun" Vi: "Wedding".. Helt underbart. Sedan var det dags för lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off. "this song is about sex" sa han. Alla skrek. haha. Alla sjöng som galnigar. "let's get this teen hearts beating, FASTER, FASTER!" När vi i publiken sjöng så mycket så log Brendon så sött. haha, han är för söt. "Iwrite sins.." är nog den populäraste låten, jag var tvungen att hålla för öronen när alla skrek när vi hörde att det var den som skulle spelas härnäst...
 Sedan var det redan dags för det sista låten liksom, det gick så JÄVLA fort. Men de har ju bara 1skiva än så länge så.. Men "build god, Then we'll talk" Outstanding. Så fuckin bra.

Sedan gick vi ut, jag köpte den snyggaste Panic! tröjan ;) Vi gick sedan till deran buss för att se om dom skulle komma o skriva aoutografer eller så.. Jag såg Spencer & Ryan gå till bussen, men de kom aldrig till oss x( hehe, men det gör inget. Jag har ju sett  Panic! At the Disco live! Sedan åkta bussen & jag och Emma vinkade hejdå, vet inte ifall de såg oss med endå liksom :P

Sedan gick vi till centralen, på vägen köpte vi nått gott att dricka, var ju ASTÖRSTIG efter konserten. Vi gick in o satte oss, spelade lite kort. Men sedan kom det fram en gubbe & sa att stationen stänger nu. Eh va? haha. Så vi fick sitta ute o frysa i 2,5 timmar.. Fast det var förjävla roligt. HAHA. Emma var fnissig som fan. haha, hon började snacka om några sk "sexpipor" och det ena med det tredje. HAHA. "åh nej, jag är as pissig" men gå o pissa då, hahaha. Ja, det gjorde hon. mitt ute i köpenhamn. Fast jag var iofs oxå tvungen att göra det sedan.. Sen gick vi en runda till 7 eleven. & köpte choklad & pringles. Sedan gick vi till en anna 7 eleven, haha. & Emma köpte Bacardi Breezer.  Sedan gick vi tillbaka  till vårat ställe & sedan efter en stunf öppnade dom! Tack gode gud. Vi frööööös. Efter ett tag kom tågen & vi klev på, somnade & sedan var allt roliga slut.
Jag kommer verkligen ALDRIG glömma denna dag. (L) & tack Emma för en underbar "resa".


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

fyfan va skoj det var xD du får skicka bilderna nån gång :)mina blev helt suddiga;/

2006-10-15 @ 10:53:15
Postat av: Samueltina

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback