You like it my way xD

Maja är tuffast (hon i the sounds)

Idag har jag vart hos Johanna. Olivia var också där! <3 Vi bakade :D Tigerkaka tror jag :P haha. Och det var ett äventyr. När Olivia står och vispar så säger hon: Ska det vara såhär löst? Johanna: Eh, nää? (och kollar i receptet o börjar asgarva) Då fattar jag liksom att det var något fel. Istället för 1 1/4 dl mjök, tror du inte att hon tog 1 liter mjölk istället! :D hahahah.. Jahaja, det var bara att komma på något sätt att lösa det på & det gjorde du bra Johanna ;) haha.
Det påminde mig lite om våran hemkunskaps tid när jag & johanna var ett så kallat team.. :P haha.


Sedan kom Johanna på en jätterolig lek också.. jo, vi skulle dricka det där äckliga slasket som blev över efter det där lilla misstaget :P FYfan, det var alltså mjölk, smör, ägg & mjöl. INTE GOTT kan jag säga.. Men vi slapp som tur är ^^

Men nu är jag hemma efter att ha frusit fötterna av mig. JÄVLA snö. hatar det verklige, så kallt! iih >.<

Kommentarer
Postat av: Sofia

mmm.. det ser ju bara så underbart gott ut. *not*
hahaha, knasar! pyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback