Swear to shake it up, if you swear to listen.

FUCK. Idag var det dags för den nya klassen. Jag hatar det. Jag vill inte.. Visst är alla goa så..  Men vafan, vi blir så många nu o klassrummen räcker ju inte ens till.  BLÄÄÄÄH. Varför.

Och idag när vi satt utanför klassrummet o väntade på att vi skulle börja så kom vi på att det var 2HA3 som satt där.. Och i lördas så skämde vi ut oss lite för en speciell person som inte hade vart kul o träffa idag. (Piiiiiiiiinsamt) Som tur var han inte där idag. Puuuh.. Men i morgon är vi dödens, vi har nämligen lektion tillsammans. omg.. haha. Stackars Lina, stackars Emma, stackars mig. Fast jag var inte värst som tur är. hahah.

Ååhhhh :D
Det går bara inte att sluta kolla på denna bilden.
De bästa grabbarna on earth. <33

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför har du bytt klass? :S puss

Postat av: Nicole Kidman

I want to say - thank you for this!

2008-04-10 @ 12:11:55
URL: http://nicole-kidman.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback