One day, I will leave you.

Idag var det bio med tjejerna. Plus Helena då. Mohaha. Lille Nisse fattades bara, saknade änna henne, Knasmenmen.. Vi såg på andra sidan häcken. Den var satans rolig kan jag säga.. Men jag vill ha kaka. ADGARV. vilken söting han var. haha. Det roliga var när det bara var jag, Lina & Linda som skratta. haha. Åt sånt som inte dom små riktigt fattar lix, helt jävla tyst i salongen å så hör man vårt asgarv. (Speciellt Lindas) haha, det var kul. Och såklart så var kameran med, gå in på payinginnaivety.bilddagboken.se för att se mer.. ;)


I morgon ska jag antagligen på bio igen. Men Johanna & Mikaela. xD Wiho. Jag komer inte ihåg vad den hette, men Johanna sa att den var rolig i alla fall =D thihi.
Söster & jag
Syrran och jag. Är vi lika? nä, skulle inte tro det. haha.
Kolla in hennes snygga tröja. Den är nämligen min ^^

Jag försöker desperat lära mig photofiltre jag vill verkligen kunna!

Kommentarer
Postat av: caroline =)

photoiltre är bäst, men jag är inte så bra på det men ändå =D

2006-11-04 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback