Jiiha.

Det bästa som finns är att vara ensam hemma och sitta vid datorn med så hög musik så att högtalarna nästan sprängs. Speciellt när Panic! at the disco rullar på biblioteket. xD BESATT.

Nu har jag duschat, ska snart fixa smink o håret osv.. ska ju hem till Linda idag <3 Thihi, det ska bli roligt.
Men jag saknar mina andra babes. Johanna, Mikaela & Sofia. (L) Älskar er verkligen, det ska ni veta. Men det blir ju inte att man umgås så jätte mycket nu när det är jäääkla mkt i skolan o sådant. Vi får hitta på något snart igen! Och snart åker ju jag booort. Ska vara borta i 2 veckor jue xD
Då kommer jag sakna ihjäl mig efter alla. <3

P!atd <33
I'm alone in this bed house and head.
She never fixes this. For at least she..
I'm alone in this bedroom.
She never fixes this.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, vi måste hitta på nåt, sofia åker ju oxå bort snart..vi får ha nån filmkväll eller kanske kan hitta en fest? :P aja , men vi får höras. pusssssss! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback