Jag trodde jag skulle dö.

För det var så jävla roligt hos Linda. Här är dagboken:

- Linda blev full först. Klockan 10 för att vara exakt. (HAHA)
- Jag hittar Lina sovandes på golvet, "Lina, du kan ju inte ligga på golvet och sova!" "nej, jag ligger här och tänker på saturnus" (Årets citat)
- "Emma dricker ju inget den jävla fittan"  /Lina
- Vi konstaterade att Linda blev full på en Xider (Dock spetsad, haha)
- Emma är en torrboll, hon suger balle

- 01.36. Sara och Jag är rätt fulla. Linda gråter och Lina. vet ej. /Emma
    - "Ta kamelpennan"
- Emma: "Kolla jag har snoppy (inte snoopy som man brukar säga) trosor på mig."
- OOOHH DOUGIE & DANNY (L) / Emma
(Jag råka spilla öl på tangentbordet, NOT SO GOOD)

- bOink, Emma slår i huvudet i chipsskålen. 
- 01.45. Lina har deckat.
- Då äter Jag, Linda & Emma glasstårta.
- 02.20. Emma doppar aniktet i glassen och kletar av det på Linda.
- 02.30 Emma filosoferar om hon är gravid
02.32 Sara deckar i morsans säng (Inte sant, jag bara vilade) Emma o Linda sill going strong /Linda
- 02.34 Plopp, Plopp... Emma skiter ur all guacamole.
- 02.39 En valross kryper på marken.
- 02.40 Emma är väldigt skitnödig..
- 02.43 Emma: Det går inte så bra , det är hård skit.
- 02.45 Emma är klar! (HAHA)
- 02.46 Lindas trosor hänger i taket i hallen.
- 02.48 Sara tar på Emmas bröst.
- 02.52 Emma fiser..
Sedan bestämde vi oss för att sova typ vid 3 tiden men kom inte i säng typ 04,30 eftersom att Emma gillade att spy så himla mycket.. haha.. xD
Vi 4

Jag sitter här och kollar in min älsklingssida. Nämligen Youtube, jag hittade den feeetaste grejen! haha
http://www.youtube.com/watch?v=yEDIkqgqmlE&mode=related&search= BRITNEY SPEARS, typ gå å dö, Brendon är både mkt mer sexigare, snyggare & bättre än dig. HAHA. Älskar det.. <3
Ååååhh.. Jag satt o kolla på en intervju med Brendon med, jag tror jag dör. Han är ´fan den hetaste på denna jord, så cool är han. Sättet han snackar på liksom, whoa. <3
Vet ni vad jag har gjort.. Jag har beställt PANIC!'s typ dvd box, hur jävla cool som helst.. Man får massa tuffa saker i den.. xD Aoh. fast den var dyr, men vad gör man inte liksom.. 600 med frakt. Blä :P
Sedan vill jag ha Motion In The Ocean med McFly. men jag har inte råd med det nu :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sara!! jag sov inte när du hitta mej vid soffan!!!

2006-11-20 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback