Here we go again..

BLÄH. är det enda jag har att säga just nu. Typ. En f*tt jobbig dag i skolan. Slutade 15.45 med Tyska som sista lektion. Bra slut på skoldagen va? Jag tror jag går o dör. Tyskan dödar mig, skolan dödar mig. Matten är deprimerande, därför ska jag supa mig full på lördag och glömma alla bekymmer. Låter som en bra ide va? xD Gud.. Det ska bli en rolig kväll med mina älskling tjejer i alla fall. Vad skulle jag vara utan er? Gud, jag hade inte pallat det. 

Idag var det en skoldag med mycket skratt. Gud jag dog flera gånger. Det roligaste var på Naturen. Morgan(läraren) : Ja, kan grupp 6 berätta lite om sitt grund ämne. (Philip tror jag att han heter) säger: GRUPPSEX! ? HAHAHAHAHAH. Du sa inte grupp 6, du sa Gruppsex. Morgan kommer fran till oss (Philip satt bredvid mig) och börjar garva o Philip börjar asgarva och jag kan såklart inte hålla mig heller & börjar asgarva med. Jesus alltså.
Sedan kommer Marie (en lärare) in till klassrummet o sa att vi kunda ta K8 (ett klassrumm) någon: Nää, vi är redan det. (Ni som hänger med fattar att K8 kan låta som kåta när man säger det fort) Marie: haha, okej men då kan ni ju sitta där inne o ha det mysigt o kramas å sånt. hahahahaha.. Jag Dog. xD
Jag, Lina, Linda & Emma ska byta klass till 2HA1. Blää

Jag tror att jag börjar garva ihjäl mig åt Linas CP bilder hon gör. hahahaha. Gå in i hennes blogg o kolla på hennes mästervärk.
http://writteninthestars.blogg.se var berädda på att garva ihjäl er. ^^ Dt gör jag i alla fall. 

Nisse var inte i skolan idag x'( Vafan Nisse liksom, vbara du kommer i morgon när vi ska köpa present till Lindis. höhö. 
 



I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my baby
Gonna make you my lady
Girl you amaze me
Aint gotta do nothin crazy
See all I want you to do is be my love.
Bra låt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback