halloj snykkingar :D

Va inte så schnygga :D Jon är en  wannabe gangzta. mahah xD
halloj snykkingar :D

Nu är det såhär.. Idag har jag vart jätte duktig! (Lina med) Vi har räknat matte från typ klockan halv 11 till halv 3. Wihaa :D (Lina ska alltid klaga, fast hon säger att det är jag som klagar.. O så håller det på sådär ett tag. :'D Stöört.) Ekvationer liksom. hata hata hata, men ja hoppas att ja klarar provet  ^__^
 Sedan har jag en fet Histora hemtenta som jag måste ha färdig på fredag. Kill Me.

I morgon är det match. Näääääääääj. orkar verkligen inte! Måste lix plugga! Och i morgon är det en sådan där lång dag. bajs.. Får fråga Lisa om vi får gå lite tidigare kanske, annars hinner jag inte att äta innan matchen. & då dödar Patrik mig x.
 Nä, nu har jag klagat tillräckligt.

Jag kan berätta hur mkt jag älskar killarna ovan :D Jo, jag älskar dom så himlajättemycket! Jo.. Och han som är längst ut till höger, det är min man, vi ska gifta oss. (bara jag kommer överänns med hans EX som jag inte gillar, twigg asså) 

Nu laddar jag inför Prison Break (L) Så hejdå på fölket! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback