CLOSING A GODDAMN DOOR NO!

Shalalal.. I write sins, not tragedies är 2:a på NRJ top 7 klockan 7 nu xD Sara är glad för det ^^

Idag var det en kort jävla dag. Slutade 11. Gött. Efter det åkte jag, Emma & Linda in till stan o kolla. Jag köpte ett jättefint linne :) Sedan körde vi iväg Linda för att jag & Emma skulle köpa present till henne. Thihi xD Sedan träffades vi ien o fikade. Det  var en tant som glodde ihjäl sig  på oss eftersom att vi tävlade vem som klarade sig längst att äta en bulle med socker på utan att slicka sig runt munnen ^^ Gud, sedan började hon abbla med oss ocå. Halllååå.. Hon satt o lyssna på allt vi sa. Fuck. Jag fick ett par klockrena bilder på Emma o Linda, HAHAHAH. (Wait and see)  Jag o Emma dansade i stan med. Sjhit aaså. & jag å Håkman läser varandras tankar. TELEPATI. (Stavas det så?) Jag sa att han skulle köpa ett par ätbara trosor till Linda i present. (Inte till honom men jag tänkte) Å vad har han köpt? Ett par trosor!! Nästan rätt i alla fall. Fast Erik måste tro att Linda har en sån fat ass. ´Han köpte Medium till henne, hon har typ XS.. HAHAHAH.

Nu sitter jag o tänker lite på hur det ska bli lördag. NISSE! Jag tar RedBullen så tar du äpple jucen. Det ska bli skit roligt! xD Thihi.

PussPuss.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Lätt asså

2006-11-16 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback