Mellandagsrean.

Jaopp, igår åkte man desperat in för att hitta ngt på mellandagsrean. Skulle träffa Lina & Ida i stan..  På bussen in sitter Johanna & Mikaela där <3 Dom skulle oxå in o shoppa..  I alla fall, så när vi är inne ringer Mondayjag Lina o säger att jag går till deras busshållplats.. "NEEEJ, vi sitter på vagnen, vi försov oss, vi vaknade kl 9"  klockan var 9,45.. ÅH, jaja, men de kom kl 10 så de va igentligen inte sena.. :P
Vi snurra runt lite.. Hitta inget spec.. Efter ett tag satte vi oss på Paprika o åt.. :) Sedan stack vi till Arkaden o HM, Ida köpte Jeans, jag hade ju glömt mitt presentkort hemma så ja kunde ju FAN inte köpa något.. Sedan stack vi till WeekDay. YES, jag köpte ett par Cheap Monday Jeans, snyyygga :D Lina med :) Men jag höll fan på att dö när jag var där inne.. SÅ VARMT o mkt folk.. Gosh.. Men jag fick iaf mina efterlängtade jeans :D Dööösnygga är dom.
Jag skulle köpa ett Playstation spel.. Japp, jag köpte Mario.. Men sedan på bussen såg ja att det inte var ett playstation spel. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. så ja måste byta det någon gång..

Men nu ska jag snart fixa mig, vi ska se på Frölunda idag.. O lite Norden Cup tror jag.. jaja.. Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vill också till weekday! xD

2006-12-30 @ 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback