Jaho..

Jaha, då var Julen slut kan man väl säga..  Helt proppmätt av all julmat. Och det känns som att man inte ska kunna äta på en vecka, men på morgonen efter så är det lika gott med frukost ändå.. :P
Men det var trevligt igår. Vi var i Frillesås hos Farmor o Farfar och kusinerna kom dit. Så söta är dom :) Vi kom dit o drack glögg, dock inte jag eftersom att jag hatar glögg, men det blev Julmust för mig. Sedan vid 2 tiden kom Jultomten. Det tyckte Frida och Anton var roligt, med tanke på att dom är 4 & 2 år. Anton vågade först inte gå fram till tomten.. men vem vågar det när man är 2 igentligen? :P jag var nog oxå chicken i den åldern.. Men jag fick också i alla fall några Jul klappar, jag har faktiskt varit snäll detta året.. För jag fick :
- Digital Kamera
- 800 Kr på HM
- Solkort
- Sminkborstar (riktigt fina sådana)
- Nagellack o Smink, samt rostade manldar av Syrran :D haha.
Det uppskattar jag verkligen. Jag blev skeet glad för min kamera :D Det var den jag verkligen ville ha :D:D Nu kan jag o Emma ta massa fina kort när vi ska på FOB.. :P haha. jag kan ta massa fina kort när som helst =)
I alla fall, sedan skulle Farfar smita iväg o vara tomte för en våran tomtes familj.. :P O jag dog för jag var så hungrig.. Men sedan kom han i alla fall.. O då var det MAT. Å man åt så man va helt dööööd. man kan aldrig äta i måttliga mängder på Jul... Det går inte.
Sedan fick ju jag spela spel med mina kusiner.. Spel som dom hade fått i julklapp. Det var faktiskt roligt.. ahaha.. Sedan bar det hem till Göteborg igen.

Nu sitter jag här o laddar till lite senare när vi ska få lite mer paket :D Vi ska ju hem till Mormor & morfar. Dom ska få sina paket o vi ska väl nog oxå få några saker.. :P Fast vi har ju redan fått en underbar present av dom, så jag bryr mig igentligen inte om vi får något av dem.. Dom betalade ju våran resa ner till Dominikanska Republiken =) Men i alla fall så ska mormor o morfar få ett fotoalbum proppat med massa bilder därifrån :)

Jaja, slut tjatat för denna gången. hihi, God Fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback